Sunday, January 11, 2009

KL oh KL....

KL oh KL.... jikalau aku berada 10 tingkat lebih tggi dari sekarang pasti berbeza hasilnya... 3 blok kotak mancis kat depan cukup mencacatkan.... apa nak buat nilai hartanah yang tinggi rumah pun tinggi2.... tapi pemaju ni lebih pentingkan kuantiti dari kualiti.... soal penyelenggaraan tu satu hal... nilai estetika sesuatu bangunan juga perlu diambil kira... jangan buat tinggi kalau tak mampu nak jaga, yang susah penduduk disitu juga.... duit keuntungan dah berjuta dikaut, tak abis dgn tu kos selenggara nak bayar pula.... bila rosak mcm2 alasan diberi.... itulah KL oh KL.... yang kaya makin dekat yang kurang dinyah jauh2.... bila runtuh saman sana sini.... itulah mentaliti mereka yang tinggal tinggi2 ni.... baru terbang 2-3 kaki tinggi tanah dikaki pun dah tak peduli.... padan muka sendiri....

by firrbudi @ 10 storey Kondo Jln. Tun Razak

No comments:

Post a Comment