Secretaries Week Luncheon 2009 : 07 April 2009

Salam... first of all aku nak ucapkan berjuta terima kasih kepada Ibu Silvana (ibu kepada jovian) dan Lova kerana percaya dan memberi peluang kepada aku untuk membuat liputan di majlis 'Secretaries Week Luncheon 2009' ini. Tanpa kalian tiada peluang ini terbuka untuk aku. 'Silvana Ultimate' adalah sebuah butik kecantikan yang diwakili oleh Anita Sarawak sebagai duta rasmi produk mereka, jadi di majlis ini Butik Silvana ada membuka 'booth' bagi mempromosikan produk-produk kecantikan mereka kepada golongan-golongan korporat dan setiausaha-setiausaha mereka. Sehari sebelum itu aku telah melawat butik silvana untuk berbincang soal perniagaan bersama Lova dan telah di'offer' oleh ibu Silvana yang kebetulan berada dibutiknya untuk hadir merangkap 'photographer' rasmi mereka bagi majlis tersebut. Bukan soal wang yang menjadi keutamaan aku menerima pelawaannya tetapi kerana di majlis ini aku berpeluang menemui Anita Sarawak, Faizal Tahir, Jovian Mandagie, Sazzy Falak dan ramai lagi selebriti yang mungkin pertama kali aku berpeluang merakam potret mereka secara 'live' tanpa batasan, tanpa sempadan. Satu pengalaman yang sangat bermakna bagi aku dan portfolio yang sangat berharga selain menikmati persembahan '5 star' dari Anita Sarawak dan Faizal Tahir sendiri. Kalian, thanks a lot!
by firrbudi on behalf 'Silvana Ultimate' @ Sime Darby Convention Centre
Mobile : +6019 2005256
Email : lensa_hijau@yahoo.com / dosh212@gmail.com

Comments

  1. waH...tahniah dpt shoot event besAr mcm nih....gambar2 pon heBatt!! :-)

    ReplyDelete
  2. bes beb gamba, performance artis international...

    bincang pe ngan "ibu silvana"? project bsr eh?

    ReplyDelete
  3. ibu silvana tu ada anak dara x lagi?? huhu

    ini mantap ni beb!!! bagus2!!! tp nape x ajak aku?? sedey ni....hehehe!!

    re : suara sengau jek dlm ERA...Ahad, kul 1 ptg ni..

    ReplyDelete
  4. sini lagi mantop, ade artis, lps hijau jadi oren plak hehehe gud job!!

    ReplyDelete
  5. ok bro akan aku usahakan.. nicon D80 atau D90 tu... tq bro.. gambo anak aku hari tue tangkap time pertandingan ... tapi hampeh mood dia kureng sikit time tu... n

    ReplyDelete
  6. kewl bebb...
    another great portfolio...
    pepehal compo mmg bestt... ;)

    ReplyDelete
  7. ayoyo...faizal tahir tuhhh...hoho...

    ReplyDelete
  8. wah, hansemnye faizal tahir!hehehe..
    Nice shoot, keep a gud work!

    ReplyDelete
  9. wah makin kencang nampak..bal...great job frens...main line artis da skang...bagus kawan.......kalau ader aper2 event budak2 kamera bgtau eden....insyaallah eden dtg....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

The Establishment of 'Air House' Standard in Tropical Countries : Part 2

4 Key Factors in Designing A Building in Tropical Climate

My PhD Journey (Part 1 - Experience from the past)